• בלוג
  • הזמנה למפגש אונליין - פיתוח ממשק גרפי בפייתון

הזמנה למפגש אונליין - פיתוח ממשק גרפי בפייתון

פוסט זה כולל טיפ קצר לעבודה יעילה עם Python. אם אתם רוצים ללמוד פייתון יותר לעומק אני ממליץ על קורס Python כאן באתר.
הקורס כולל עשרות שיעורי וידאו והמון תרגול מעשי וילמד אתכם Python בצורה מקצועית מההתחלה ועד הנושאים המתקדמים.

בא לכם ללמוד משהו חדש? מעולה, גם לי. והפעם בא לי לנסות ללמוד את זה יחד אתכם.

ביום רביעי הקרוב (ה-21.6) בעשר בבוקר אקיים מפגש וירטואלי בנושא פיתוח ממשק גרפי ליישומי Python.

המפגש יהיה במתכונת של שיחת וידאו קבוצתית, כל אחד על המחשב שלו. אציג כמה דברים על המחשב שלי, ואז אתם תקדמו את זה ואז שוב נדבר. בסוף השעה כולנו נצא עם כלי Python שכולל ממשק משתמש מדליק שכתוב ב PyQt ונכתב במהלך אותה שעה.

אני מתכנן על קבוצה קטנה שיהיה קל ללמוד אז אם אתם בעניין שלחו מייל או השאירו הודעה באתר ואשלח לכם את הפרטים.

1. מה התוכנית?

המטרה של המפגש לשחק עם הטכנולוגיה ולבנות ממשק משתמש גרפי ליישום פייתון ביחד בשעה. במהלך השעה אנחנו נתמקד בקוד הממשק הגרפי באמצעות PyQt. אני אראה את הרעיונות המרכזיים ואיך להפעיל את ה GUI Designer, ואז במהלך השעה כולם כותבים קוד גרפי ליישום (ועוזרים אחד לשני) ובסוף נעשה סיכום קצר ונעלה את כל הקוד שכל אחד כתב למאגר משותף שנוכל ללמוד ולקבל רעיונות מאחרים.

2. למה מפגש וירטואלי?

כבר שנים שאני מלמד קורסים בכיתות. ודבר אחד שאני מאוד אוהב בכיתה זה העובדה שכולם משקיעים כמה שעות ביום בלחפש דרכים טובות לפתור משימות. שמתי לב שהדרך הטובה ביותר ללמוד קוד היא לקבל הדרכה ראשונית, בעקבותיה משימה ריאלית ואחרי זה לדבר על מה שכתבנו. בכיתות זה עובד מעולה.

עכשיו צריך להבין איך להעביר את זה גם לאונליין ולשלב את החוויה בקורסים הוירטואליים באתר. זה המפגש הראשון שאני מעביר במתכונת הזאת, ואני חושב שזה יהיה ניסיון מעניין. קורסי וידאו עובדים ואנחנו כבר מצליחים ללמוד לבד בזמן שלנו ובמקום שנוח לנו. הגיע הזמן לשלב חזרה את ההיבט החברתי של הלמידה.

3. למי זה מתאים?

קודם כל לאלה שלא נלחצים ונלחצות לנסות דברים חדשים. לאלה מכם שקצת יודעים פייתון ורוצים לדעת עוד, או שכבר יודעים הרבה אבל איכשהו לא נכנסו אף פעם לנושא ה GUI. אה, ולאלה שפנויים לשבת על המחשב לתכנת יחד ברביעי בבוקר.

4. תזכיר שוב איך מצטרפים?

הכי קל בעולם: אם הפוסט הזה הגיע אליכם במייל פשוט שלחו מייל חוזר ואני כבר ארשום אתכם ואשלח את הקישור להצטרפות. אם אתם קוראים מהאתר תשאירו לי הודעה בעמוד צור קשר או שלחו מייל ל ynon AT tocode.co.il.

נתראה ברביעי.