• בלוג
  • חדש מאתר ToCode: תוכנית המנויים

חדש מאתר ToCode: תוכנית המנויים

קורס דיגיטלי טוב הוא קצת כמו קבוצת ריצה: אנחנו משתפרים כי אנחנו ממשיכים להתאמן במהלך ואחרי הקורס, והמסגרת של אנשים שאני יכול להתאמן איתם היא אחת הסיבות להמשיך וללמוד. קורס טוב עושה חשק להמשיך ללמוד כמו שקבוצת ריצה עושה חשק להמשיך ולהתאמן.

היום אני משיק את קבוצת הריצה שלנו כאן באתר - שזו תוכנית המנויים. ואל תדאגו לא צריך להזיע או לאכול חלבונים בשביל להצטרף.

התוכנית מעניקה לכם גישה חופשית לכל הקורסים שבאתר ובנוסף מאפשרת השתתפות בסדנאות לימוד Hands On. בסדנאות אלו ניפגש ב Remote לתכנת וללמוד יחד דרך התמודדות עם משימות פרקטיות ויישום בפועל של תכני הקורסים או נושאים אחרים שיעניינו אותנו.

הסדנאות המרכזיות שמתוכננות לחודש הקרוב כוללות:

  1. סדנת Git

  2. סדנת React

  3. סדנת אלגוריתמים ומבני נתונים

הסדנאות בנויות כך שכולם משתתפים וזה אומר שיש מעט חלקים תיאורטיים והרבה חלקים שאתם כותבים קוד על המחשב שלכם ותוך כדי עבודה יכולים לשתף את המסך, לשאול שאלות או להראות משהו מדליק שעשיתם. יש בעמוד הבית ובתפריט קישור לרשימת הסדנאות ושווה לראות אם יש שם נושאים שמעניינים אתכם (אגב אם לא שלחו מייל ואשמח להוסיף).

הסדנאות עוברות בשידור חי ויחד אתכם. לכן בכל מופע של סדנא נדבר על תכנים קצת אחרים ונפתור משימות אחרות באותו הנושא. הסדנאות בנויות כך שאפשר (ורצוי) לבוא כמה פעמים כי כל פעם תלמדו דברים חדשים.

כרגע התוכנית במחיר הרצה של  117 ש"ח לחודש (100 + מע"מ).  ב 1/5 המחיר יעלה ל 351 ש״ח לחודש (300 + מעמ), אבל בכל מקרה מי שירשם עכשיו יישאר במחיר הזול.
במקביל ביצעתי יישור קו של כל מחירי הקורסים ל 585 ש"ח (שזה 500 + מעמ). עדיין אפשר לקנות קורס ברכישה חד פעמית והוא עדיין יישאר שלכם לכל החיים, בניגוד למנוי שייתן לכם גישה לקורס רק למשך תקופת המנוי.

אני מאוד מתרגש מהתוכנית. היא חדשה לגמרי ויהיה מעניין לראות איך זה יעבוד. אם אתם הרפתקנים, אוהבים ללמוד ומחפשים לכתוב קוד יחד עם אנשים כמוכם כבילוי - אני חושב שהסדנאות מאוד יתאימו לכם. זה הקישור לפרטים מלאים והרשמה:

https://www.tocode.co.il/join

נתראה בסדנאות, ינון