• בלוג
  • תוכנית וובינרים לחודש יולי

תוכנית וובינרים לחודש יולי

26/06/2018

הי חברים,

אני מקווה שראיתם שהתחלתי להעביר Webinars על מגוון נושאים כאן באתר. מדובר בנושאים קצת יותר מתקדמים שלא נכנסו לי בדיוק בתוך מסגרת הנושאים של קורס.

היום העליתי תוכנית וובינרים לחודש הקרוב אז אנצל את הפוסט לספר עליהם בכמה מילים. אבל לפני שנגיע לתכנים עצמם עדכון חשוב הוא שהוובינרים יתחילו להיות פתוחים גם לקהל הרחב ולא רק למנויים ממש החל מהשבוע, אז אם אתם קוראים של הבלוג ולא מנויים עדיין יכולים להצטרף. אם אתם מנויים תשמחו לשמוע שהאפשרות לצפות בהקלטות בזמן ובקצב שנוח לכם עדיין שמורה רק למנויים יחד עם הגישה לכלל תכני הקורסים באתר.

ובחזרה ליולי. מתוכננים 4 וובינרים כולם ביום חמישי בבוקר כדי לסיים את השבוע עם חיוך. הוובינר הקרוב (עדיין של יוני) יהיה על פיתוח בדיקות אוטומטיות למערכות Web. אני מתכנן להתקין אתכם יחד את Selenium ו Capybara בתוך פרויקט פייתון ולבנות בדיקות למספר אתרים באינטרנט בתור דוגמא.

בשבועיים שלאחר מכן נבנה Web Application קטן מקצה לקצה. נכתוב תוכנית ציור קטנה בצד הלקוח עם JavaScript, HTML ו CSS; נחבר אותה לשרת של Firebase כדי לאפשר למספר משתמשים לצייר יחד על אותו הלוח ולאחר מכן נבנה מנגנון זיהוי משתמשים כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לשמור את הציורים שלהם ולפתוח חדרי ציור נוספים ולהזמין אליהם חברים. בסיום שני החלקים תקבלו תמונה טובה של תהליך הפיתוח ואני מקווה שגם את הביטחון ללכת ולבנות דברים חדשים בעצמכם מקצה לקצה.

את החודש נסיים עם וובינר בנושא שיפור ביצועים ב React. נדבר על איך מודדים כמה זמן לוקח לריאקט לעשות כל דבר, מה משפיע על זמני התגובה של היישום, איך Pure Components עוזרים לשפר זמני ריצה וכמובן על Code Splitting וטעינה דינמית של חלקים מהיישום.

כל הרשימה וכפתורי ההצטרפות בעמוד הוובינרים בכתובת: https://www.tocode.co.il/workshops

נתראה, ינון