אלף סיבות לא

02/07/2018

נסעתי בקו 90 הבוקר מתל אביב להרצליה אחרי תקופה ארוכה שלא הייתי עליו ולא הופתעתי לגלות שהקו נשאר עמוס. השינוי היחיד זה שעכשיו הוסיפו שלט קטן ליד הנהג שאומר שמותר להסיע רק 10 נוסעים בעמידה וכך הנהג יכול לדלג על תחנות.

לא צריך להיות גאון בשביל לחשוב על לשלוח שני אוטובוסים במקום אחד בשעות העומס של הבוקר וכן לאסוף את כל האנשים. למעשה בלי לדעת כלום על חברת מטרופולין אני בטוח שמישהו שם חשב על זה. ושם זה נגמר.

יש אלף סיבות לא לרוץ עם הרעיון שלכם למרות שברור שהוא הדבר הנכון: תמיד יהיה מישהו שיגיד שעכשיו זה לא הזמן, ושכבר הגדלנו את התדירות, ובכלל אנשים קונים המון מכוניות היום והייטקיסטים לא נוסעים באוטובוסים ונו - אתה יודעים איך זה כשאנשים רוצים לעזור.

הייתרון שלנו בהייטק הוא שבניגוד לאוטובוסים אצלנו קל מאוד להשפיע. זיהית תהליך שהיה עובד מהר יותר לו היה אוטומטי? את רק צריכה לכתוב את הסקריפט. רוצה להכניס טכנולוגיה חדשה כדי לא להרגיש "תקוע"? לך על זה, בפרויקט-צד קטן שאחרים בחברה גם יוכלו להשתמש בו. זה אפשרי ולאורך זמן שווה את המאמץ.