זה לא בשבילך

10/07/2019

מספיק לצאת לטיול קצר בכיכר המדינה בשביל לשים לב שיש חנויות שהן לא בשבילך, ואפילו לא צריך להסתכל על המחיר. משהו בעיצוב, בלוקיישן, באווירה כבר מעביר את המסר. לפרילאנסרים ובמיוחד כאלה שעובדים ברשת הרבה יותר קשה להעביר את המסר.

בגדול מה שהיינו רוצים להגיד זה ״אנחנו מחפשים לקוחות מעולים שידחפו אותנו ללמוד, להתאמץ ולהשתפר. תשאירו הודעה רק אם אתם כאלה״. אבל בינינו אף אחד לא באמת קורא את הטקסט מעל טופס השארת הודעה. פרילאנסרים שרוצים למתג את עצמם כיוקרתיים יותר יצטרכו לגרום ללקוחות שלהם להתאמץ. רעיונות? הנה כמה שפגשתי ברשת:

  1. לבטל את טופס צור קשר. מי שבאמת רוצה ימצא דרך להגיע.

  2. לשלוח הצעת מחיר רק אחרי פגישת היכרות בתשלום. אם הלקוח יקבל את ההצעה עלות הפגישה תתקזז מעלות העבודה.

  3. לדרוש מכל אחד שמגיע לספר מי שלח אותו, ולהסכים לעבוד רק עם אנשים שלקוח טוב וקיים שלכם הפנה.

  4. לפרסם באתר את המחיר, ושיהיה כפול מכל מחיר אחר שאתם מוצאים ברשת.

ומה אם אף לקוח לא יבוא? כאן ההזדמנות שלכם להרים פרויקטים של עצמכם או בהתנדבות ולהראות שאתם מסוג הפרילאנסרים ששווה לעמוד בתור בשביל לעבוד איתם. הדרך למצוא עוד לקוחות היא להעלות את הרף, לא להוריד אותו.