• בלוג
  • עדכוני וובינרים לאוקטובר - החודש של ריאקט

עדכוני וובינרים לאוקטובר - החודש של ריאקט

06/10/2019

אחרי תקופה של הפסקה בוובינרים אני חוזר החודש לשיגרה של וובינרים וקורסים. לקראת קורס ריאקט שאני הולך להעביר אצל לקוח חשבתי להקדיש גם את הוובינרים לכמה פיצ'רים חדשים של הפריימוורק בדגש על React Hooks.

השבוע ביום חמישי אעביר וובינר של שעה על useContext ו useReducer. נראה למה פונקציות אלה טובות וכמה תבניות טובות של שימוש בהן. פרטים והרשמה בקישור.

שבוע הבא נשארים בסוכה ולכן שבוע אחרי זה יהיה וובינר שני על React Hooks הפעם על הפונקציות useMemo ו useCallback. נראה איך הן עוזרות לשפר ביצועים ואיך לזהות מתי כדאי להשתמש בהן. פרטים והרשמה בקישור.

עדכון אחרון הוא שינוי מדיניות שאני לוקח לקראת השנה החדשה והוא פתיחת הצפיה בהקלטות הוובינרים לכל מי שירצה ותרצה בכך. החל מהיום גם אם אתם לא מנויים לאתר אתם יכולים להיכנס בתפריט לפריט "הקלטות מבוובינרים", לבחור כל וובינר שתרצו ולהיכנס לצפות בהקלטה שלו.

בנוסף לפתיחת הוובינרים אני מתכנן להציע בעתיד הקרוב מסלולי לימוד בליווי אישי במטרה לעזור לכם להגיע למטרה מקצועית ספציפית - למצוא עבודה, לבנות תיק עבודות או להרים מוצר POC לסטארט-אפ. המטרה להשקיע חודשיים-שלושה של עבודה אינטנסיבית יחד איתי ולהגיע בסוף להגשמת המטרה המקצועית שלכם. אם מעניין אתכם לשמוע יותר פרטים אפשר לשלוח מייל או להשאיר הודעה כאן באתר ונדבר. במהלך החודש אעלה גם דף נחיתה מסודר למסלול עם כל הפרטים.