ריאקט ב 33 שורות

אוליבר ראסל פירסם לא מזמן מימוש של ריאקט ב-33 שורות שעורר התלהבות רבה ובצדק. הרבה פעמים כשאנחנו מסתכלים על ספריה גדולה או מערכת סופר מתוחכמת קל לשכוח שמאוחרי כל הקוד יש הרבה פעמים רעיון אחד פשוט, שאם נצליח להבין אותו שאר הדברים יסתדרו מעצמם.

היכולת לכתוב את הרעיון המרכזי הזה בצורה מדויקת ותמציתית היא מרשימה ואני מאוד ממליץ לקרוא את הפוסט והקוד של אוליבר לכל מי שרוצה לגלות יותר על JavaScript וריאקט.

אבל - חשוב לזכור שבניית POC, בניית פריימוורק או שימוש ב Framework אלה שלושה תפקידים שונים שכל אחד מהם דורש סט מיומנויות אחר. אם אתה יודע לתמצת את הרעיון המרכזי ב 33 שורות זה לא אומר שתצליח לבנות פריימוורק גדול שיצליח לענות על צרכים של מאות אלפי מתכנתים ולעבוד בצורה יעילה עבור כולם, ואם את יודעת לבנות פריימוורק גדול זה לא אומר שאת יודעת להשתמש בו בצורה הטובה ביותר לפרויקט ספציפי. כשאנחנו מגייסים מתכנתים, חשוב לזכור מה התפקיד ומה סט המיומנויות הטוב ביותר בשביל לאייש אותו.

(או בניסוח אחר, הקוד של אוליבר אכן מדויק אבל יש שם שורות שהייתי צריך ממש להתאמץ כדי להבין. זה עובד כשאתה לבד אבל לא הייתי רוצה לחפש ולתקן אצלו באגים)