• בלוג
  • השוק מוצף אבל אין הרבה טובים

השוק מוצף אבל אין הרבה טובים

17/08/2020

רוב הסיכויים שהגישה ״השוק מוצף אבל אין הרבה טובים״ לא תעזור לכם לגייס את האנשים הטובים שאתם צריכים. כי אם אתם לא יודעים מה אתם מחפשים הסיכוי שתמצאו אותו לא גבוה.

מיהם הטובים האלה שאתם מחפשים? מה יש להם? האם אלה אנשים מנוסים? אנשים עם קליטה מהירה במיוחד? אנשים שיודעים לפתור בעיות? אנשים שיודעים להבין את הניואנסים של השפה? אנשים שירוצו מהר וישברו דברים תוך כדי, או אנשים שעובדים יסודי ויבנו מערכות יציבות אבל לאט? אנשים שקוראים את הספרים הנכונים? ששומעים את ההרצאות והפודקסטים הנכונים? שהולכים למיטאפים הנכונים? מי הם אותם מתכנתים טובים שאתם מחפשים?

כי הנה שתי אמיתות-

  1. כשאתם מתעקשים על אנשים "מסוג מסוים" שאתם תזהו כשתראו אותם, אתם מפספסים המון אנשים שלא עוברים את הפילטר אבל דווקא היו יכולים מאוד לתרום לחברה שלכם.

  2. מתכנתים טובים באים בהרבה מאוד גוונים.

הנה גישה אחת שעובדת הרבה יותר טוב:

אנחנו מחפשים מתכנת Front End שידע לקחת את המערכת שלי שנראית די רע ולהפוך אותה למשהו שנראה מדהים. המערכת כתובה ב React ולכן צריך מישהו שירגיש בנוח עם הפריימוורק, אבל אין צורך בעבודת ארכיטקטורה מורכבת. כן צריך היכרות טובה עם CSS והתאמה לכמה שיותר מכשירים. נשמח לראות תיק עבודות ולשמוע סיפורים על עבודות דומות שעשית.

או נסו את זה:

אנחנו בונים מחדש את כל ה Front End של המערכת ומחפשים ארכיטקטית שתעזור לנו לבחור את הטכנולוגיה הטובה ביותר לצוות ולבנות את התשתית ממנה אנשים יוכלו להמשיך ולבנות את המסכים הספציפיים. האנשים שבונים את המסכים הם לרוב אנשי Back End ולכן התשתית צריכה להיות ידידותית ולא להכריח אותם להכיר יותר מדי מעולם התוכן של ה Front. לפני הראיון מבקשים לדבר עם מעסיקים קודמים כדי להבין איזה סוגי תשתיות בנית ולוודא שיש לך ניסיון מוכח בפרויקטים דומים לשלנו.

השוק מוצף באנשים טובים - וכשתתחילו לספר מה אתם באמת צריכים הם גם ישמחו להגיע.