לפעמים זה משעמם

בתחומים רבים ובמיוחד אצלנו בהייטק, בסיס תיאורטי חזק הוא תנאי הכרחי להתקדמות. אם אתה לא יודע מה זה סיבוכיות זמן ריצה יהיה לך קשה מאוד לראות את ההבדל בין אלגוריתמים שונים בהיבט הזה. וגם מצד שני - אם את מבינה טוב את התיאוריה של תכנות מונחה עצמים ו Design Patterns יהיה לך קל מאוד להיכנס לשפת תכנות חדשה שעובדת בפרדיגמה זו.

מה שאנשים לא תמיד מספרים זה שהם עבדו מאוד קשה בשביל לקבל את הבסיס התיאורטי החזק שלהם, וכן חלק גדול מהזמן זה היה משעמם. הרבה יותר כיף לרוץ לפתור בעיות בתכנות או לכתוב איזה בוט חמוד לטלגרם מאשר ללמוד קורס באלגברה לינארית או הסתברות.

בקישור הזה: https://github.com/ossu/computer-science

יש רשימה של קורסים חינמיים לגמרי שילמדו אתכם את כל התיאוריה המשעממת של מדעי המחשב. זה ייקח שנתיים וממה שהצלחתי להתרשם לא ילמד אתכם לכתוב בוט לטלגרם. ובכל זאת זה מסלול הרבה יותר חכם מכניסה לבוטקמפ שילמד אתכם תוך שלושה חודשים את כל הטכנולוגיות שאתם צריכים (מאפס לעבודה או משהו כזה).

לפני הטכנולוגיות המדליקות; לפני מיומנויות למידה; לפני עבודת צוות; לפני גיט וריאקט ופייתון ו Node ו Full Stack ו Machine Learning יש בסיס תיאורטי חזק שאתם צריכים לקבל כדי שתוכלו להסתדר בעולם הזה ולתקשר בצורה מקצועית עם האנשים שסביבכם. המחשבה שמספיק פרויקט אחד טוב כדי למצוא עבודה ולהסתדר היא נאיבית. גם אם לפעמים זה עובד, בטווח הרחוק כשהטכנולוגיה משתנה זה לא מספיק להיות מסוגל "ללמוד לבד". צריך גם בסיס חזק שאפשר ללמוד ממנו.