אלבום בכל שנה

05/11/2020

אני מתאר לעצמי שאם הייתי יושב עם מייקל ג'קסון ב 1985 ושואל אותו "נו מייקל איך הולך? מתי האלבום הבא?" הוא היה מסביר שהוא עובד על זה, שליצור אלבום זו עבודה קשה וכו'.

וזה נכון. ייקח לנו עוד שנתיים עד שנוכל לשמוע את Thriller.

אבל אז אתה נזכר גם ש Help ו Rubber Soul יצאו באותה שנה ושנה אחריהם הביטלס הוציאו את Revolver, עוד שנה קדימה אנחנו עם Sgt. Perpper ועם Magical Mystery Tour, שנה אחריו ב 1968 מגיע האלבום הלבן ו 1969 הביאה את Abbey Road.

איך הם עשו את זה? מה הביטלס ראו שמייקל ג'קסון לא ראה? ומה הם יכולים להראות לנו?

כמו זמרים גם אנחנו יכולים לבחור - אנחנו יכולים לבחור לשבת 3-4 חודשים מרוכזים ולהוציא פרויקט טוב, או להימרח עם זה שנתיים ולהוציא את הפרויקט כשכבר מאוחר מדי. אנחנו יכולים להוציא פרויקט ועוד פרויקט שנה אחרי שנה עד שמשהו מהם מתחיל להכניס כסף, או להיתקע על פרויקט אחד 5 שנים ולקוות שבסוף הוא יצא מרגש כמו Thriller (מה שבדרך כלל לא קורה). הבחירה להוציא פרויקט כל שנה היא מחייבת, היא משפיעה על כל כך הרבה דברים ומאלצת אותנו לעשות החלטות קשות ממש בתחילת הדרך. אבל, פרויקט ועוד פרויקט ועוד פרויקט והדברים מצטברים ומשתפרים.

אפשר להשתפר בזה: אפשר לבנות פרויקטים יותר מהר ואפשר לבנות פרויקט לפי לוח זמנים ולהגיע לתאריך ההשקה עם מוצר טוב. רק צריך להמשיך להתאמן.