לא חשבתי שאפשר

01/01/2021

כשחיפשתי את העבודה הראשונה שלי אחרי שהשתחררתי מהצבא ידעתי שאני אוהב את העולם של קורסים מקצועיים אבל לא העליתי בדעתי שאני יכול לעבוד בזה. לקח לי כמה שנים עד שבכלל ניסיתי להתקבל לעבודה במכללה טכנולוגית.

לפני שנכנסתי לעולם פיתוח Mobile לא חשבתי שאפשר ללמוד לבד טכנולוגיה עד לרמה של תעשיה. הייתי בטוח שהדרך היחידה למצוא עבודה היא להתקבל למשרת Junior בתחום שמעניין אותך ולהתקדם משם. כשהגעתי לראיון עבודה ראשון למשרת מפתח Mobile, אחרי כמעט שנה שישבתי לכתוב לבד אפליקציות מהבית, המראיינים היו בהלם לגלות מתכנת מנוסה בדיוק כמוהם שמדבר איתם באותה שפה. ויותר מהם גם אני הופתעתי לראות שזה הצליח.

כשרק התחלתי לעבוד פרילאנס הייתי בטוח שאף אחד לא ירצה לעבוד איתי בצורה ישירה ושאני חייב לעבוד דרך חברות ייעוץ או הדרכה מפורסמות. זה לקח כמה שנים עד שהיה לי אומץ לעזוב את המתווכים ולהתחיל למכור לבד, וכמובן שהייתי בהלם כשגיליתי שלקוחות שמחים לעבוד איתי בצורה ישירה.

היום אנחנו מתחילים את 2021 ושנה חדשה היא הזדמנות, הזדמנות לאתגר את עצמנו שוב ולנסות לשבור עוד תקרת זכוכית. מאחל לכולנו למצוא ולהצליח לרדוף אחרי חלומות חדשים שחשבנו שלא אפשריים.