• בלוג
  • מייל חודשי אחרון

מייל חודשי אחרון

בשנים האחרונות בכל ראשון לחודש שלחתי לכם אימייל עם רשימת לינקים שאהבתי לקרוא באותו חודש, ובחודשים האחרונים אלה כללו גם תקציר של הפוסטים שהכי אהבתי לכתוב פה לאתר טוקוד. המייל הזה בא לסכם ולסיים את ההרגל הזה, קצת להסביר למה ולהציע רעיונות למי שעדיין רוצה להעתדכן.

1. למה אני מפסיק לשלוח את המייל החודשי

" ‫אני רוצה לשלוח לתלמידים בעבר/הווה/עתיד מגזין חודשי‬ שיכלול כל מיני לינקים ודברים מגניבים מהתחום. יש לך רעיון לכותרת?"

היתה ההתחלה של שיחה קצרה בדצמבר 2012 שהסתיימה בשם "הלינקייה". זה היה אוסף של לינקים לכתבות שאני אהבתי לקרוא באותו חודש וחשבתי שגם אחרים יהנו מהם, וגם חשבתי שזו תהיה דרך טובה לשמור על קשר עם אנשים שהיו בקורסים פרונטליים שהעברתי.

בתקופה האחרונה ובעיקר מאז שהתחלתי לכתוב בלוג יומי אני מוצא שהבלוג והכתיבה היומית הם דרך יותר נעימה לשתף מידע, ושאם יש כתבה מעניינת שאני רוצה להגיב עליה אני מעדיף לכתוב על זה פוסט מסודר ולא לחכות לסוף החודש. אותו דבר לגבי טכניקות פיתוח חדשות או כלים מעניינים שגיליתי. מאז שהבלוג היומי תפס תאוצה, הכתיבה החודשית הפכה לסוג של "סיכום חודשי" של עיקרי הדברים מהבלוג במקום מגזין שמחזיק ערך בפני עצמו.

2. איך בכל זאת אפשר להמשיך להתעדכן

אם נהניתם מהלינקים שהתפרסמו כאן פעם בחודש ומצאתם שזו דרך טובה להישאר מעודכנים במה שקורה בתעשיה תשמחו לשמוע שאני עדיין קורא ועדיין משתף - רק בצורה שונה. השיתוף יהיה דרך ערוץ טלגרם שפתחתי לטובת העניין בקישור הזה:

https://t.me/tocodemarks.

כל התשתית כבר מחוברת והשיתוף שם יהיה בזמן אמת: כשאני קורא מאמר שנראה לי חשוב אני לוחץ על כפתור השיתוף בטלפון ו-הופ המאמר מגיע לערוץ. למעשה ככה בדיוק אספתי את החומרים לניוזלטר החודשי עד עכשיו (רק בערוץ פרטי ולא ציבורי).

אם לעומת זאת מה שאהבתם היה ההסברים והתגובות שלי על כל נושא עדיף שתצטרפו לעדכונים דרך הבלוג היומי. נכון כנראה לא תצליחו לקרוא כל פוסט, אבל בטח גם לא קראתם כל לינק ולינק מהניוזלטר. אפשר לקבל את הפוסט לתיבת המייל שלכם או דרך ערוץ טלגרם והרישום לשתי האפשרויות כמו גם רשימת הפוסטים האחרונים נמצא בקישור הזה:

https://www.tocode.co.il/blog/.

לסיום אם מה שאהבתם זה העדכונים על פרויקטים ודברים מעניינים שאני עושה - הסירו דאגה מליבכם. בכל השקה של קורס או פרויקט חדש אני מתכנן להמשיך לעדכן אתכם דרך רשימת התפוצה הזו כך שאתם לא צריכים לעשות כלום בשביל להישאר בתמונה.

תודה על הקריאה ושמרו על קשר ינון