בשביל מה זה טוב?

הי ינון, אנחנו מחפשים קורס Docker למתכנתים פה. הרבה חבר'ה עוזבים כי מרגישים שהמערכת שלנו מיושנת ולא נותנת להם כלים טובים להמשך. אנחנו עובדים על קוד PHP שנכתב במקור לפני 15 שנה ואין מצב להיכנס ל Refactoring בעתיד הנראה לעין אז אני די מבין אותם. בכל מקרה חשבנו לפנק אותם בקורס על איזה טכנולוגיה מודרנית שירגישו בעניינים. אפשר לשלב גם AWS, קוברנטס וכל מה שהולך היום. אם אפשר אחרי הקורס להמשיך לסידרת הרצאות העשרה על כל מיני Buzzwords זה יהיה מעולה. יש לך משהו כזה?


הי ינון, יש לנו מערכת PHP ישנה שכרגע אנשים די סובלים מהמשך תחזוקה שלה, ולאחרונה איבדנו כמה מהמתכנתים הטובים שלנו כי הרגישו שהמערכת גוררת אותם אחורה. אנחנו רוצים לעמוד חזרה על הרגליים ולתת פייט למתחרים שלנו ולכן החלטנו להתחיל שידרוג (איטי) לטכנולוגיית ענן בגישת Micro Services. אנחנו רוצים להתחיל להוציא התנהגות ומידע מהמערכת הקיימת ולממש אותם בתור Service ב Node.JS או Go, ומחפשים קורס שיעזור לנו עם המעבר. דוקר חייב להיות שם וגם הבנה טובה של ארכיטקטורת Micro Services. אם אפשר לקבל גם ליווי מקצועי אחרי הקורס בבניית הסרביסים הראשונים שלנו זה יהיה מעולה.


הרבה יותר מבחירת הנושאים, ה"בשביל מה זה" הוא שקובע איזה קורס תקבלו. ואם אתם לא מרוצים מסיפור הרקע זה הדבר שכדאי לתקן לפני הכל.