• בלוג
  • תוכנית וובינרים לחודש הקרוב

תוכנית וובינרים לחודש הקרוב

אחרי הפסקה ארוכה מדי אני חוזר להעביר וובינרים בימי חמישי בבוקר. בינתיים אין עדיין רשימת דיוור מסודרת אז אני מנצל את הבלוג כדי לספר מה הולך להיות.

ביום חמישי הקרוב אדבר על Vue.JS בוובינר שמיועד למתכנתי ווב שלא ראו עדיין את הפריימוורק ואפילו יתאים אם ביליתם את השנים האחרונות במערה ולא ראיתם אף JavaScript Framework מודרני. אראה לכם איך לפתוח פרויקט Vue מההתחלה ואיך לשלב Vue בתוך פרויקט Node.JS שלכם, ואחר כך נראה את שיטת העבודה עם קומפוננטות ואיך היא עוזרת לנו לכתוב קוד נקי ובקלות.

זה הקישור להרשמה: https://www.tocode.co.il/workshops/109

ביום חמישי שאחריו (ה 14.10) אעביר שעה על React Testing Library. המפגש הזה יתמקד בטיפים ודוגמאות לאנשים שכבר מכירים טוב ריאקט וכותבים בדיקות ב react-testing-library או ספריה אחרת. אז אם התחלתם לכתוב בדיקות UI ונתקעתם או שהיו לכם שאלות או שפשוט רוצים לראות עוד גישה לכתיבת הבדיקות הוובינר הזה בשבילכם.

זה הקישור להרשמה: https://www.tocode.co.il/workshops/108

ביום חמישי שאחריו (ה 21.10) אני הולך להעביר שעה על קוברנטס לאנשים שלא ראו אף פעם את קוברנטס או שניסו להתקרב, ראו איזה yaml וברחו באימה. אנחנו נתקדם לאט מנקודת מבט של מפתחים ונראה איך לגשת לקוברנטס ואיך הוא יכול אפילו לעזור לנו.

זה הקישור להרשמה: https://www.tocode.co.il/workshops/107

וביום חמישי האחרון של החודש (ה 28.10) ניקח צעד אחורה מעולם הווב ונלך לראות מה חדש ב Python 3.10, כשהפיצ'ר שייקח לנו את עיקר הזמן בוובינר יהיה ה Pattern Matching ואני אשתדל להספיק לדבר על עוד 2-3 פיצ'רים קטנים יותר.

זה הקישור להרשמה: https://www.tocode.co.il/workshops/110

מקווה לראות אתכם במפגשים ואם יש לכם רעיונות לטכנולוגיות שהייתם רוצים לשמוע וובינר עליהן או להעביר וובינר עליהן שלחו אימייל ואשמח להוסיף לרשימה.