לא רואה את זה

לא רואה את זה

לא רואה את זה

לא רואה את זה

לא רואה את זה

לא רואה את זה

רואה את זה

תהליך לימודי הוא בסך הכל מעבר ממצב של "לא רואה את זה" למצב של "רואה את זה". הרבה מורים מתחילים או אנשים טכניים שצריכים ללמד אחרים מתפתים לחשוב שכל מה שצריך כדי לקצר את הדרך זה "להראות את זה". הם לפעמים נזכרים בדוגמה האחרונה שהם ראו שאחריה הם פתאום הבינו, ומדמיינים שאם הם רק יראו את אותה דוגמה או יספרו את אותו הסבר הבן אדם שמקשיב פתאום יבין גם.

מהר מאוד הם מגלים שידע לא מדבק.

מורים טובים לא צריכים לחפש את קיצור הדרך או את המצגת המושלמת שאחריה כל התלמידים יבינו את החומר. אין כזאת. הרבה יותר חשוב לעזור לאנשים להאמין שבסוף הם יראו את זה, ולתת להם את הכח להתמיד במסלול עד שזה קורה.