• בלוג
  • תזכורת לוובינר: פיתוח מערכות ווב עם flask-base

תזכורת לוובינר: פיתוח מערכות ווב עם flask-base

21/09/2022

אם רוצים לכתוב בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה או אפילו סקריפטים לתחזוקת שרת פייתון היא האופציה הראשונה שעולה לראש. אבל בפיתוח ווב פייתון נראית כמו אופציה הרבה פחות מרגשת.

לפייתון יש שני Web Frameworks מרכזיים בשם Django ו Flask. דג'נגו נחשב לפיתרון הוליסטי שייתן לכם תשובה לכל אתגר בפיתוח המערכת, אבל יותר קשה ללמוד אותו ויותר קשה להתאים אותו לכל Use Case בגלל שהוא כולל את הכל. ב Django משתמשים גם בתעשיה במספר חברות גדולות כולל אינסטגרם, דיסקאס, איוונט-ברייט ו Prezi.

פלאסק הוא פיתרון הרבה יותר קטן שמאוד קל להתקין ולבנות בעזרתו ממשק ווב למערכות פייתון קיימות, אבל כשצריך פיצ'רים מתקדמים כמו שליחת אימייל, ניהול משימות ברקע, חיבור ל APIs חיצוניים או אפילו ניהול משתמשים אנחנו צריכים כבר להתחיל להוסיף לפלאסק ספריות נוספות, ולא תמיד ברור באיזה כלי הכי כדאי להשתמש. השימוש בפלאסק בתעשיה הוא מאוד נרחב, והרבה ממנו כדי לפתח כלים פנימיים או ממשקים פנימיים לכלים קיימים ב Python.

בוובינר מחר ערן גולדמן מלכא יציג כלי בשם flask-base שנותן תבנית התחלה מקיפה יותר ליישומי פלאסק מהשלד הבסיסי של פלאסק. התבנית של פלאסק בייס כבר מתאימה לפיתוח מערכות ווב גדולות יותר וכוללת ניהול משתמשים, חיבור ל DB, טפסים, טיפול ב Assets, שליחת מיילים וביצוע משימות ברקע.

אם בא לכם ללמוד איך לבנות מערכת ווב בזריזות ובשפה שאתם כבר מכירים ואוהבים, או ללמוד איך לבנות ממשק וובי לכלי פייתון קיים שיש לכם, הוובינר מחר יכול מאוד להתאים.

ניפגש בזום בעשר בבוקר, קישור ישיר לכניסה יפורסם בקבוצת טלגרם וגם יישלח במייל לאלה מכם שיירשמו בצירוף תזכורת שעה לפני הפגישה. זה הקישור לפרטים נוספים והרשמה:

https://www.tocode.co.il/workshops/120

נתראה בוובינר