• בלוג
  • האתר החדש באוויר

האתר החדש באוויר

30/10/2022

אתר טוקוד החדש עלה לאוויר אתמול ואם אתם קוראים את זה מהאתר אתם כבר יכולים לראות את השינוי (אם אתם במייל או בטלגרם - תקפצו לבקר דרך הלינק). חוץ משינוי העיצוב יש גם כמה פיצ'רים חדשים:

  1. נוספה אפשרות למנוי שנתי, בו אתם משלמים על 10 חודשים מראש ומקבלים את החודשיים האחרונים מתנה.

  2. נוספה אפשרות למנוי בתשלום מראש שאינו מתחדש לתקופה לבחירתכם. אתם פשוט מסמנים כמה חודשים אתם רוצים, משלמים ושוכחים מזה.

  3. נוספה אפשרות לצפיה בטקסט ובוידאו באותו זמן: בתוך נגן הוידאו אתם לוחצים על האייקון שמראה חץ קטן לתוך ריבוע בצד (זה בתוך הוידאו אני לא בטוח שתיארתי אותו נכון, פשוט תנסו את זה), ואז הסרט "יוצא" מהנגן ומתחיל לרחף באתר. כשזה קורה אתם עוברים לטאב "טקסט" ותוכלו לראות שהוידאו ממשיך להתנגן. בעתיד אולי אמצא דרך להשאיר את הוידאו מנגן גם בניווט לדפים אחרים.

  4. נוסף "מצב חשוך" למי שאוהבים לקרוא מהטלפון בלילה.

מאחורי הקלעים השינוי הכי גדול זה המעבר החוצה מריאקט לכלי ה JavaScript של ריילס שזה טורבו וסטימולוס. המטרה שלי כאן היתה להוריד עלויות ולאפשר שינויי עיצוב מהירים רק דרך שינוי HTML בלי לחשוב על המערכת בתור "אפליקציה", ובעצם להפוך את הקוד להרבה יותר פשוט.

אם אתם מנויים של האתר ורוצים לעבור לאחד המסלולים של "מנוי שנתי" או "מנוי בתשלום מראש" כרגע תצטרכו לבצע "ביטול מנוי" וכשתקופת המנוי תסתיים תוכלו להירשם מחדש לאחד המסלולים. בקרוב אוסיף אפשרות של מעבר בין מסלולים למסך "החשבון שלי" וכשזה יקרה גם אעדכן פה בבלוג.

למרות הרבה בדיקות שלי על הגירסה החדשה אני בטוח שיש לא מעט דברים שעדיין שבורים. אם אתם נתקלים בבעיות בבקשה אל תהססו להשאיר הודעה או לשלוח לי מייל.

מקווה שתהנו מהאתר החדש ותמשיכו להצליח בקורסים. ינון.