• בלוג
  • המלצה על פרויקט - Helm Dashboard

המלצה על פרויקט - Helm Dashboard

20/03/2023

עבודה על פרויקטי קוד פתוח היא דרך טובה ללמוד ולצבור ניסיון. חלק מזה מגיע מכתיבת הקוד עצמו, אבל חלק יותר משמעותי מגיע מהאינטרקציה עם מפתחים אחרים ועבודה בכלים שמשתמשים בהם בתעשייה.

הבעיה עם עבודה על פרויקטי קוד פתוח בתור דרך לצבור ניסיון היא שזה לא תמיד נגיש. אנשים שיש להם היסטוריה של עבודה בקוד פתוח מרגישים בנוח להיכנס לפרויקט, לשכפל, לבחור משימות ולשלוח Pull Requests, אבל עבור מי שעדיין לא התנסה או התנסתה בחוויה זה עלול להיות מתסכל - לא ברור איך לגרום לסביבת הפיתוח לעבוד אצלך על המחשב, לא ברור איך בדיוק לשלוח את ה Pull Request או על מה כדאי לעבוד, הרבה פעמים התגובות שמקבלים על ה PR מנוסחות בשפה שאתם עדיין לא מכירים. בקיצור בכניסה לעולם הזה יש מחסום שצריך (וכדאי) לעבור.

וכאן נכנס לתמונה ניר פריזיאן, שהוא חבר יקר של האתר, מתכנת פרונטאנד מנוסה ומנהל חברת Enpitech. ניר מקים קבוצת לימוד פרטית אותה הוא ידריך וילווה בעבודה על פרויקט קוד פתוח בשם Helm Dashboard. הקבוצה תכלול שני מפגשים שבועיים וצ'אט פרטי ותתן לכם הזדמנות להתנסות בפיתוח פרויקט Front End בקוד פתוח (ריאקט וטייפסקריפט). מהיכרות עם ניר אני בטוח שיהיה מוצלח.

אתם יכולים למצוא את כל הפרטים על הפרויקט בקישור כאן: https://www.facebook.com/groups/frontendistim/permalink/913268943434540/