• בלוג
  • יש לי שלושה ימים עד הראיון עבודה בריאקט - מה ללמוד?

יש לי שלושה ימים עד הראיון עבודה בריאקט - מה ללמוד?

07/11/2023

כשהשאלה מהכותרת נשאלה ברדיט ידעתי שזה הולך להיות מעניין. אלה הטיפים המרכזיים שמצאתי שם:

  1. כולם מתעסקים עם ניהול סטייט - וצריך להגיד, הסיפור של ניהול סטייט מלווה אותנו מאז שריאקט נוצרה ויישאר איתנו כל עוד לא יהיה שינוי ארכיטקטוני מאוד משמעותי בספריה.

  2. הרבה אנשים מדברים על ביצועים ועל הוקים כמו useCallback, אבל פחות ממה שחשבתי. כמעט אף אחד לא מתייחס ל Concurrent Mode ול useTransition

  3. אקוסיסטם הוזכר בתור טיפ אבל לא נראה שקיבל מספיק דגש. זה הגיוני כי האקוסיסטם של ריאקט עצום, אם במקרה יש לכם ניסיון עם רידאקס ואתם מתראיינים במקום שמשתמש ברידאקס זה אחלה. אבל אם המקום משתמש בזוסטנד אז השיחה תהיה משעממת. אותו דבר עם ספריות לתקשורת ואפילו עם next.js. בסוף כשמראיינים מפתחים למשרות ריאקט הדגש הוא על הליבה של ריאקט, ופחות על המסביב.

  4. הרבה אנשים כן דיברו על החשיבות של פיתוח Front End באופן כללי - אם זה טייפסקריפט, היכרות טובה עם JavaScript ויכולות חדשות של השפה, ואפילו CSS ויכולות חדשות שלו.

אבל הכי חשוב לשים לב לתחילת השאלה - "אני מפתח עם שלוש שנות ניסיון בריאקט". זה בסדר גמור לעבוד שלוש שנים עם כלי בלי להבין את כל הניואנסינים שלו ובלי להשתמש בכל היכולות. חשוב וטוב לקחת מדי פעם את הזמן כדי לחזק את הידע. כותב השאלה הקציב לזה שלושה ימים והטריגר היה ראיון עבודה. אנחנו לא צריכים לחכות שלוש שנים, ולא חייבים טריגר חיצוני.