• בלוג
  • איך ליצור חשבון טלגרם בלי מספר טלפון

איך ליצור חשבון טלגרם בלי מספר טלפון

לטלגרם יש מנגנון ממש מוצלח של הגדרת שמות משתמש: אתם יכולים לבחור לעצמכם שם משתמש (אני ynonp) ואז אנשים יכולים לדבר אתכם רק דרך שם המשתמש בלי לדעת את הטלפון שלכם.

זה כיף ממש. ואז עולה השאלה למה בכלל צריך מספר טלפון? למה טלגרם צריכים להיות מסוגלים לחבר את החשבון שלי למספר האמיתי שלי? יותר מזה, חשבון ללא מספר טלפון ייתן לנו אפשרות להחזיק מספר חשבונות טלגרם (אחד עסקי ואחד אישי אולי). בקיצור פיצ'ר שהייתי שמח לקבל.

וממילא אם אתם כאן אני מתאר לעצמי שגם אתם הייתם שמחים לקבל. הבעיה שטלגרם לא להוטים לפתוח חשבון לכל אחד בלי מספר טלפון והם בטוחים שמספר טלפון זה איזו הוכחה שאתם אנשים טובים ונחמדים. לכן נעשה תרגיל: נקנה קו טלפון זמני במחיר זול (לא מצאתי בחינם), נחבר אותו לטלגרם ואז נסגור את הקו הזמני. השלבים בפירוט:

  1. מתקינים אפליקציה בשם TextMe Up Second Phone Number ובתוכה קונים מספר טלפון שני. אפשר לבחור מדינה אז כדאי לבחור משהו לא מרכזי מדי כדי שלא תקבלו מספר שכבר אנשים נרשמו איתו. עלות הקו 15 ש"ח.

  2. נכנסים להגדרות טלגרם בטלפון ובוחרים Log Out כדי להתנתק. לאחר מכן נכנסים מחדש עם מספר הטלפון הזמני שקניתם. אליי הסמס לא הגיע אבל אז טלגרם התקשרו והקריאו את הקוד דרך הטלפון (השיחה מנותבת לטלפון שלכם כי קניתם את הקו).

  3. נכנסים עם הקוד שקיבלתם ויש לכם טלגרם.

  4. בשביל שאחרים לא יוכלו להיכנס בשמכם כנסו למסך הגדרות האבטחה ובחרו להגדיר סיסמא (זה נקרא שם כניסה בשני צעדים).

  5. כנסו למסך ההגדרות הכלליות ובחרו לעצמכם שם משתמש לחשבון החדש. מאחר והפעלתם אותו על קו זמני שם המשתמש תהיה הדרך המרכזית שאנשים ימצאו אתכם.

  6. בשביל שיהיה קל לצ'וטט משני החשבונות בלי שתצטרכו כל פעם להתנתק ולהתחבר (זכרו עוד מעט תאבדו את הקו ולא תוכלו להתחבר שוב לעולם לחשבון החדש), כדאי להתקין אפליקציית טלגרם נוספת על המכשיר. יש את Loopy על אייפון ועל אנדרואיד יש אפליקציה בשם Telegram X. התקינו אחת מהן, התחברו ממנה עם החשבון החדש והסיסמא והשאירו אותה מחוברת.

  7. זכרו להתיחס לחשבון החדש כמשהו חד-פעמי. מאחר ומספר הטלפון שלכם יימחק בעוד כמה ימים אחרי שתתנתקו לא תוכלו להתחבר שוב כי לא יהיה לאן לשלוח את הקוד. גבו את השיחות החשובות שניהלתם משם ובחרו שם משתמש שלא תתבאסו לאבד.