• בלוג
  • חדש באתר: קורס ריאקט לייב - לומדים חודשיים עם מרצה ויוצאים עם פרויקט ביד

חדש באתר: קורס ריאקט לייב - לומדים חודשיים עם מרצה ויוצאים עם פרויקט ביד

פוסט זה כולל טיפ קצר לעבודה עם React. אם אתם רוצים ללמוד איתי ריאקט מההתחלה ובצורה מקצועית תשמחו לשמוע שבניתי קורס מלא הכולל עשרות שיעורי וידאו והמון תרגול בו לומדים ריאקט מההתחלה ועד לנושאים המתקדמים.
לפרטים נוספים והרשמה בקרו בדף קורס ריאקט כאן באתר.
 

הי חברים,

אני לא מבין איך אנשים עדיין לומדים בכיתות. באמת. הסיטואציה הזאת של לשבת בכיתה מול מרצה, להתאמץ כדי להישאר מרוכז (ולאבד את זה כל פעם מחדש) ובדיוק כשאתה מרגיש שמתחיל להבין יש איזה משהו שמתפרץ עם שאלה הכי לא קשורה ושוב הלכת לאיבוד. אף פעם לא היתה לי חווית לימודים טובה בכיתה. כשאני לומד אונליין מול המחשב אני מרוויח בגדול:

אני יכול לראות את השיעור כמה פעמים שאני צריך עד שאני מבין.

אני יכול לדלג על קטעים שלא מעניינים אותי.

אני יכול להתאמן בלי שאף אחד מסתכל.

ואני יכול לשאול שאלות בלי להרגיש שרק אני לא הבנתי.

אבל גם ללמוד אונליין זה קשה. זה קשה כי בשביל להתקדם אתה צריך עוד אנשים, אתה צריך אנשים שישאלו אותך שאלות על הקוד שכתבת, אתה צריך שיראו לך את מקרי הקצה ואת הכיוונים שלא חשבת עליהם.

ובתכנות זה אפילו יותר מסובך, כי בשביל ללמוד ברמה גבוהה צריך לשבת לכתוב פרויקט ברמה גבוהה, ורובנו לא יודעים להמציא לעצמנו פרויקטים טובים לפני שאנחנו מכירים לעומק טכנולוגיה מסוימת.

אני חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו יותר טוב. שאנחנו יכולים לשבור את המחסום בין האונליין לאופליין ולהינות מהיתרונות של שני העולמות. במתכונת החדשה, טוקוד לייב, נקיים קורס של חודשיים בליווי מרצה ובכיתה אונליין, במהלכו בנוסף לחומר הלימוד גם כל משתתף ומשתתפת יכתבו פרויקט מעשי ברמה גבוהה ובסיום הקורס תצאו עם פרויקט ביד ומספיק ביטחון וידע כדי להיכנס לעבודה או להמשיך לבנות פרויקטים עצמאית.

הקורס הראשון יהיה React ומיועד למתכנתים שכבר יודעים לכתוב קוד Front End, מכירים JavaScript ברמה סבירה אבל מכל מיני סיבות לא הצליחו עדיין להיכנס לשוק העבודה למשרות ה Front End הטובות באמת. הקורס ייפתח באמצע מרץ ויימשך חודשיים.

אם אתם מרגישים שאתם יודעים לעבוד, אולי אפילו למדתם או ניסיתם ללמוד ריאקט לבד אבל עדיין אתם עובדים במשרה שקטנה עליכם ומרגישים תקועים, הקורס הזה יהיה תפור עליכם. העבודה שתעשו במהלך החודשיים, הפרויקט איתו תצאו והשיחות השבועיות בהן תציגו את ההתקדמות שלכם מול הכיתה יתנו לכם את הידע והביטחון לרוץ קדימה.

לכל הפרטים על קורס ריאקט הקרוב מוזמנים לקפוץ לדף הנחיתה החדש שבניתי בקישור https://www.tocode.co.il/live_courses/1

נתראה בקורס ינון