כלים ופרויקט צד

29/03/2020

גיטהאב נותנים לכם היום מקום לאחסן קוד גם לפרויקט פרטי לגמרי בחינם. אתם יכולים לשתף פעולה עם עוד חבר או חברה, לבנות דף בית ב Github Pages ואפילו להריץ בצורה אוטומטית לגמרי בדיקות אחרי כל קומיט כדי לעבוד כמו המקצוענים.

גם אם אתם לא יודעים לעצב ב Theme Forest תוכלו למצוא עשרות תבניות יפות לאתרים, כל תבנית באזור ה 15$. יכול להיות שתצטרכו להתאים טיפה לפרויקט שלכם אבל זה לא ייקח יותר מיום עבודה.

לינוד ו Digital Ocean ישמחו למכור לכם שרת VPS במחיר של 10$ לחודש שיכול להריץ את הפרויקט שלכם בלי למצמץ. אם אתם לא בקטע של התקנות תוכלו להעלות קצת את הסכום ולקבל מכונה מותקנת מ Heroku. הם גם יוכלו להוסיף לכם אוטומטית מכונות כשהפרויקט יתחיל לצבור תאוצה.

אחרי שיש לכם דף נחיתה אפשר להתחיל לבנות רשימת תפוצה של מתעניינים ראשונים במערכת עם מיילצ'מפ. עד אלפיים נרשמים ראשונים זה חינם.

פייפאל לוקחים עמלה רק מכל תשלום שבוצע ואין דמי מנוי חודשיים. הם גם לא דורשים מכם לעבור תהליך רישום מסובך או לחתום באופן אישי על מסמכים. הם מציעים SDK בהמון שפות כך שממש קל לשלב סליקה בפרויקט שלכם.

האינטרנט מציע את כל הידע שצריך בשביל הצד הטכני של בניית פרויקט צד, ואם אתם מעדיפים משהו יותר מסודר מנוי לטוקוד יעלה לכם 117 ש"ח לחודש, והקורסים כאן ילמדו אתכם את כל מה שצריך: לינוקס בשביל להתקין את השרת, נוד ומונגו בשביל ה Backend וכמובן HTML, CSS ו React בשביל הפרונט.

וזמן לקודד? אותו קיבלתם מהקורונה, ואפילו יותר מדי ממנו. עזבו את החדשות, הכל שם ממילא יוצא אותו דבר כל פעם שנכנסים. יותר טוב להתחיל לבנות את פרויקט הצד הקטן שתמיד דיברתם עליו.