• בלוג
  • סמנו ביומנים: מחזור שני של הבוטקמפ למתכנתים של טוקוד ייפתח ביולי

סמנו ביומנים: מחזור שני של הבוטקמפ למתכנתים של טוקוד ייפתח ביולי

19/06/2020

אם אתם רוצים ללמוד פריימוורק חדש או שפת תכנות חדשה, אין טעם לבזבז את הזמן על בהייה בוידאו ואין בכלל מה לדבר על ביקור בכיתה ובהייה במרצה. הלימוד הכי טוב שאני מכיר קורה דרך עשיה ואני שמח שיש לי את ההזדמנות ללמד כך.

היום פתחתי את ההרשמה למחזור השני של בוטקמפ המפתחים של ToCode לקורסי React ו Python. זה מה שהולך לקרות בהם:

  1. אתם תפגשו קבוצה של מתכנתים כמוכם שעובדים בתעשיה בחברות שונות ותעבדו איתם בעבודת צוות כדי לבנות תוכניות ברמת קושי עולה לאורך הקורס.

  2. אתם תתאמצו לפתור תרגילים מעניינים ותקבלו פידבק בונה על כל קוד שתגישו. הפידבק הוא אישי ויעזור לכם להבין איך להשתפר בעבודה הספציפית שלכם.

  3. אתם תראו את העבודה של חבריכם לקבוצה במפגשי ה Live ותלמדו מהם ומהמנטור Best Practices לפיתוח.

  4. אתם תציגו את העבודה שלכם מול אנשים אחרים ותתאמנו על לענות על שאלות טכניות על הקוד שבחרתם לכתוב, שאלות שיעזרו לכם להבין טוב יותר את הטכנולוגיה והקוד.

  5. אתם תקבלו בכל שבוע כשעה וחצי של תכני וידאו לצפיה ותרגול. שיעורי הוידאו שלנו מחולקים לשיעורים של כעשר דקות כל שיעור, וכל שיעור הוא מעשי כך שגם במהלך הצפיה בוידאו אתם יושבים עם סביבת העבודה פתוחה ומבצעים את כל מה שרואים על המסך.

  6. אתם תשאלו שאלות במהלך השבוע בקבוצת צ'ט שפתוחה מסביב לשעון וגם תענו על שאלות של החברים לקבוצה, כי הרבה פעמים לעזור למישהו אחר זו דרך מעולה ללמוד ולהבין טוב יותר.

הבוטקמפ הוא אישי - ככל שתבחרו להשקיע יותר כך תקבלו יותר בחזרה. אם אתם מוכנים לקחת אחריות על הלמידה שלכם, תמצאו בו את סביבת הלימוד הטובה ביותר שאפשר לחלום עליה ותגיעו רחוק יותר מבכל קורס אחר שתבחרו לקחת.

לפרטים נוספים - קורס פייתון במסלול בוטקמפ למתכנתים: https://tocode.ravpage.co.il/python.

קורס React במסלול בוטקמפ למתכנתים: https://tocode.ravpage.co.il/react.