• בלוג
  • תוכנית וובינרים לרבעון הבא

תוכנית וובינרים לרבעון הבא

20/06/2022

הי חברים,

באיחור קל אני שמח להזמין אתכם להצטרף לאחד הוובינרים הקרובים שלנו. את הוובינרים אני מעביר כל יום חמישי בעשר בבוקר, והקלטות שלהם זמינות כאן באתר בדף הקלטות מוובינרים.

אני משתדל לבחור נושאים שקשורים לנושאי הקורסים ומרחיבים אותם. אם יש לכם רעיונות או חלומות על נושאים שהייתם רוצים ללמוד שלחו לי מייל ואנסה להוסיף אותם בחודשים הבאים. זאת הרשימה לשלושת החודשים הקרובים:

1. פיצ'רים חדשים בריאקט 18 - וובינר שיתקיים ב 7.7.2022

לא מזמן יצאה גירסה חדשה של ריאקט עם תמיכה ברינדור מקבילי. בעברית זה אומר שריאקט יכול להתחיל לחשב את עץ ה Virtual DOM, ואז להחליט שיש משהו יותר חשוב, לשים הכל בצד, לחשב עץ Virtual DOM אחר חשוב יותר ואחרי שיסיים ויעדכן את המסך יחזור לעץ ששם בצד.

בוובינר אנחנו נחשוב למה הפיצ'ר הזה חשוב, איזה דברים אפשר עכשיו לעשות שקודם היו מסובכים ואיזה בעיות חדשות הוא מביא. כמובן שלכל מצב נראה דוגמאות קוד כדי שתוכלו מכאן מיד להמשיך ולשדרג את היישומים שלכם לריאקט 18.

לפרטים נוספים והרשמה: https://www.tocode.co.il/workshops/117

2. היכרות עם WSL - וובינר שיתקיים ב 3.8.2022

כבר כמה שנים ש Microsoft מאפשרים גם למשתמשי חלונות לקבל חווית פיתוח יוניקסית מלאה ובלי להתקין שום מכונה וירטואלית. הם בנו סביבה בשם WSL, שזה קיצור ל Windows Subsystem for Linux, משמשת כשכבת תרגום בין קוד לינוקס לקוד ווינדוס, וכך אפשר להריץ יישומים בינאריים שקומפלו ללינוקס על מכונת ווינדוס.

המשמעות מבחינתנו היא עצומה - אם אתם כבר מכירים Linux וצריכים לעבור למחשב Windows, תוכלו להתקין את כל הכלים שאתם מכירים ואוהבים ולהשתמש בהם בלי בעיה. אם אתם לא מכירים Linux תוכלו לקבל חווית לימוד בתוך מערכת ההפעלה שלכם ובקצב שלכם.

בוובינר אראה לכם איך לעבוד עם WSL2 כדי לקבל סביבת לינוקס מלאה בתוך ה Windows שלכם.

לפרטים נוספים והרשמה: https://www.tocode.co.il/workshops/119

3. שלום React Native World

ריאקט נייטיב היא פריימוורק לפיתוח יישומי מובייל חוצי פלטפורמות שמאפשרת לכתוב קוד פעם אחת ולהריץ אותו גם על אייפון וגם על אנדרואיד (ותכל'ס גם על מק ו Windows).

בוובינר נראה איך ליצור פרויקט React Native חדש, איך לבדוק אותו על המחשב ואיך ליצור ממנו אפליקציית אייפון, ואחרי זה נמשיך להרחיב את האפליקציה, להוסיף קומפוננטות ודפים וגם לעצב אותה.

לפרטים נוספים והרשמה: https://www.tocode.co.il/workshops/118

כל הוובינרים יעברו בזום, בימי חמישי בשעה עשר בבוקר. נתראה בזום.