• בלוג
  • הזמנה לוובינר - אבטחת מידע ב Node.JS

הזמנה לוובינר - אבטחת מידע ב Node.JS

פוסט זה כולל טיפ קצר בנושא פיתוח Front End. אם אתם רוצים ללמוד יותר לעומק על פיתוח Front End מהבסיס ועד הנושאים המתקדמים תשמחו לשמוע שבניתי קורס וידאו מקיף בנושא זה הכולל מעל 50 שיעורי וידאו והמון תרגול מעשי.
למידע נוסף והצטרפות לקורס בקרו בדף קורס Front End באתר.
 

בשביל לבנות מערכות מאובטחות כדאי שנבין קודם מה יכול להישבר ואיך, כי באבטחת מידע השטן הוא בפרטים. אחד התרגילים שאני אוהב לתת בקורסי פיתוח מאובטח שאני מעביר הוא לתת למשתתפים מערכת קיימת ולשמוע איך הם היו ניגשים לחיפוש פרצות אבטחה בה. דרך החיפוש אנחנו לומדים המון, בין אם מצאנו בעיות ובין אם לא.

בימים הקרובים ועד יום חמישי אני מתכנן תרגיל דומה עם כל מי מכם שירצה להשתתף במשחק. פיתחתי מערכת דוגמא קטנה ב Node.JS עבור לוח מודעות: כל אחד יכול ליצור משתמש במערכת, לפרסם מוצר למכירה ולקנות מוצרים של אחרים. אם פירסמתם מוצר ומישהו קנה אותו אתם מקבלים את הכסף והמוצר נעלם מהלוח.

המערכת לא באוויר אבל הקוד זמין בגיטהאב בקישור הזה:

https://github.com/ynonp/secure-code-livedemo-loby

ביום חמישי בעשר בבוקר ניפגש בזום לדבר על כל בעיות האבטחה במערכת ואיך היינו מתמודדים איתן בעולם האמיתי. עד אז אתם מוזמנים בחום לעבור על הקוד ולמצוא בעיות אבטחה, והאמיצים ביניכם מוזמנים גם לזרוק לי מילה כאן, בטלגרם, או בתחילת הוובינר ותוכלו להציג את מה שמצאתם.

זה דף הוובינר לפרטים והרשמה:

https://www.tocode.co.il/workshops/61

נתראה בחמישי, ינון