• בלוג
  • חדש באתר: קורס Webpack

חדש באתר: קורס Webpack

פוסט זה כולל טיפ קצר בנושא פיתוח Front End. אם אתם רוצים ללמוד יותר לעומק על פיתוח Front End מהבסיס ועד הנושאים המתקדמים תשמחו לשמוע שבניתי קורס וידאו מקיף בנושא זה הכולל מעל 50 שיעורי וידאו והמון תרגול מעשי.
למידע נוסף והצטרפות לקורס בקרו בדף קורס Front End באתר.
 

וובפאק הוא מהכלים שכולם משתמשים בהם אבל רק מעטים מבינים אותם כמו שצריך. רוב קבצי הגדרות הוובפאק שאתם פוגשים בעולם האמיתי מורכבים מאוסף קטעים שאנשים הדביקו מהרשת ושאיכשהו מצליחים לבנות את הפרויקט. על הגדרות בניה אופטימליות, שיפור זמני הבילד או אפילו תיקון תקלות אף אחד לא מדבר. בגישת "אם זה עובד לא צריך לגעת".

אבל הסיפור כמובן הרבה יותר מורכב: כלי הבניה Webpack הוא אחד הרכיבים המשמעותיים בפרויקט שלכם, והוא משפיע על ביצועי המערכת וגם על הפיצ'רים בהם אתם משתמשים או לא. היכרות טובה עם וובפאק תהפוך את תהליך הפיתוח שלכם ליעיל בהרבה, ואת תהליך ה Deployment ובניה עבור Production ליעילים פי כמה.

מסיבה זו אני חושב שקורס וובפאק הוא צעד מתבקש לכל מתכנת ומתכנתת ווב שרוצים להתקדם הלאה ולשפר את היכולות שלהם. בקורס כזה אנחנו יכולים לדבר לעומק על פרויקטים מכל מיני סוגים, לבנות עבור כל פרויקט את הגדרות הבניה שמתאימות לו ולראות את היכולות המרשימות של וובפאק.

בקורס החדש תמצאו קצת מעל 4 שעות של וידאו המכסים המון סוגים של פרויקטים ופרדיגמות תכנות ווב כמו: React, TypeScript, CSS Modules, Mocha, Scss ועוד.

בנוסף אנחנו צוללים להגדרות ולמנגנונים הבסיסיים של וובפאק עצמו כדי להבין איך עובד Lazy Loading, תמיכה ב Browser Cache, כיווץ קוד JS ו CSS, החלפת מודולים (HMR), מחיקת קוד מת (Tree Shaking) ועוד.

אני מאוד מתרגש מהקורס הזה ובטוח שאחרי צפיה בו הגישה שלכם לוובפאק תשתנה משמעותית, ותתחילו גם אתם להסתכל על קובץ ההגדרות בתור חלק משמעותי ובלתי נפרד מקוד המערכת.

אם כבר יש לכם מנוי מוזמנים לרוץ לדף הקורס ולהתחיל לצפות. אם עדיין לא תוכלו למצוא שם שלושה שיעורים ראשונים בחינם והשאר ייפתח אחרי שתעשו מנוי.

תהנו מהקורס, ינון