בואו נתכנת יחד

27/03/2020

הי חברים,

אתמול בוובינר Clojure דיברנו על זה שאנחנו לא עושים מספיק Pair Programming ב Zoom. כלומר במשרד בן אדם יכול לגשת לחבר או חברה ולהציע להסתכל יחד על בעיה, ובמעבר לשיגרת הקורונה החדשה הקשר הזה קצת חסר.

אז חשבנו (אני ודני שהעביר איתי את הוובינר) לפתוח קבוצת פיתוח שתתמקד בלימוד Clojure מאפס. הרעיון יהיה להיפגש וירטואלית בזום פעם-פעמיים בשבוע, כאשר בכל מפגש כל אחד מנסה לפתור אתגר תכנותי מסוים שנציג בתחילת המפגש, ולכל אורך המפגש כולם מחוברים בזום באותה שיחה ואפשר לשאול שאלות, להציץ למסכים של האחרים (שרוצים לשתף) או להראות לקבוצה רעיון טוב שהיה לך. סוג של טיפול בעיסוק למתכנתים בתקופת קורונה.

אם אתם בעניין שלחו לי הודעה למייל, לטלגרם או בטופס צור קשר כאן באתר עם פרטים שלכם ובאיזה ימים או שעות נוח לכם להיפגש וכמו שאומרים נמשיך בפרטי.

נ.ב. הבנתי שהיתה טעות בשעות בחלק מהפרסומים לגבי הוובינר וחלק מהאנשים נכנסו בטעות ב-12 במקום בעשר. אם הטעות הגיעה גם אליכם אני מתנצל. ובכל מקרה ההזמנה לקבוצת הפיתוח מתאימה גם אם לא הייתם בוובינר. וכמובן אנסה לפרסם הקלטה בימים הקרובים אז שווה לעקוב בעמוד הקלטות מוובינרים כאן באתר.