• בלוג
  • קורס חדש: פייתון למתחילים ממש

קורס חדש: פייתון למתחילים ממש

פוסט זה כולל טיפ קצר לעבודה יעילה עם Python. אם אתם רוצים ללמוד פייתון יותר לעומק אני ממליץ על קורס Python כאן באתר.
הקורס כולל עשרות שיעורי וידאו והמון תרגול מעשי וילמד אתכם Python בצורה מקצועית מההתחלה ועד הנושאים המתקדמים.

הי כולם, כבר הרבה זמן אני חושב להעלות קורס תכנות ממש בסיסי שייתן לאנשים מושג מה זה תכנות בדרך ידידותית שכל אחד יוכל לעקוב אחריה. בניגוד לקורסים אחרים כאן באתר הקורס הזה מיועד לאנשים ללא רקע קודם בתכנות ומציע ליווי ממש מהצעד הראשון. פרטים וצ'ופר בהמשך הפוסט.

1. אמ;לק

יש לי קורס חדש בנושא Python לאנשים בלי רקע קודם בתכנות. בתקופה הקרובה הקורס בחינם ואחרי זה נראה לגבי המחיר. הקורס עלה באתר נפרד ובמערכת חדשה שאני מפתח (פרטים עליה בהמשך). לכניסה בקרו ב:

https://pythoncourse.co.il/

2. למה

מאז שהעליתי את קורס Python למתכנתים מגיעים הרבה אנשים שאינם מתכנתים אבל שמעו שפייתון שפה מומלצת ורוצים ללמוד בעברית איך להשתמש בה. הבעיה שרוב האנשים שמגיעים לקורס Python הרגיל שלנו באתר בלי ניסיון קודם בתכנות ילכו לאיבוד די מהר. השפה, המונחים והתרגילים מניחים איזשהו בסיס שיש למתכנתים שמגיעים משפות אחרות, אבל אין לקהל הרחב.

עם זאת קשה היה להתעלם מפניות רבות שקיבלתי מאנשים וילדים בכל הגילאים שאינם מתכנתים אבל כן יודעים שפייתון היא שפה שטוב להתחיל ממנה ומבינים שלימוד בעברית יכול להיות הרבה יותר כיפי וידידותי מקורס באנגלית.

הקורס מסביר לא רק את פייתון אלא באופן כללי יותר מה זה תוכנית מחשב, איך להתקין את כל הכלים וסביבת הפיתוח כדי להתחיל לעבוד, למה לשים לב כשכותבים תוכנית ואיך להסתכל כדי לזהות טעויות. הקצב הרבה יותר איטי מהקצב של הקורס כאן באתר וגם נכללים פחות נושאים. המטרה של הקורס לתת רקע בסיסי ביותר בתכנות דרך שפת פייתון.

3. עכשיו אתם

רוב מוחלט של האנשים שמגיעים לבלוג הזה או מנויים עליו יודעים לתכנת, לכן קשה לי להאמין שמישהו מכם ייקח את הקורס בשביל עצמו. אבל, אם יש לכם חברים או בני משפחה שמתעניינים בתכנות ומתלבטים אם להיכנס לתחום - קורס זה הוא דרך מצוינת לתת להם מושג מה זה תכנות כדי שיבינו אם זה מעניין אותם.

וכמובן הקישור שוב:

https://pythoncourse.co.il/