• בלוג
  • קורס חדש: פייתון מתקדם

קורס חדש: פייתון מתקדם

פוסט זה כולל טיפ קצר לעבודה יעילה עם Python. אם אתם רוצים ללמוד פייתון יותר לעומק אני ממליץ על קורס Python כאן באתר.
הקורס כולל עשרות שיעורי וידאו והמון תרגול מעשי וילמד אתכם Python בצורה מקצועית מההתחלה ועד הנושאים המתקדמים.

הצמיחה של פייתון בשנים האחרונות היא לא פחות ממדהימה. החברים ב Stack Overflow טוענים שב 2018 פייתון היא השפה ששאלות לגביה מקבלות יותר צפיות מכל שפה אחרת. גם כאן בארץ אני רואה יותר ויותר לקוחות שלי בתעשיה בוחרים ב Python לפרויקטים או ממירים קוד קיים אליה.

ופייתון היא שפה שמאוד קל להתחיל לכתוב בה (אחרי שמתגברים על השטות עם הרווחים כמובן). היא לקחה השראה מכל כך הרבה שפות שלא משנה מאיפה אתם מגיעים בפייתון תרגישו בבית.

אבל תריצו שנה קדימה ותגלו שגם בפייתון יש דרכים טובות יותר ופחות לעשות דברים, יש מודולים שיותר מתאימים לבעיות מסוימות ויש בחירות שאתם עושים היום שיסבכו אתכם (או יעזרו לכם) בעתיד.

קורס Python מתקדם יעזור לאלה מכם שכותבים Python לקחת את הצעד הבא בהבנת השפה: לשפר ביצועים ומבנה של תוכניות, להבין יותר לעומק איך השפה עובדת וכמובן להשתמש במודולים מדליקים ולכתוב ממשקי משתמש יפים לתוכניות שלכם.

הקורס מבוסס על תכנים שאני מלמד בחברות ורלוונטים למתכנתים בתעשיה שעובדים בפייתון. אני מקוה שתהנו ממנו ובטוח שתמצאו שם המון טריקים לשיפור הקוד שאתם כותבים. כמו בשאר הקורסים ניתן לרכוש בתשלום חד-פעמי ולקבל גישה לכל החיים או להיכנס לתוכנית המנויים ולקבל גישה לקורס זה ולכל שאר הקורסים באתר במחיר חודשי משתלם.

סילבוס מלא, פרטים נוספים וכפתור הצטרפות נמצאים כולם בקישור:

https://www.tocode.co.il/bundles/advanced-python3