• בלוג
  • שני מסלולי בוטקמפ חדשים

שני מסלולי בוטקמפ חדשים

פוסט זה כולל טיפ קצר בנושא פיתוח Front End. אם אתם רוצים ללמוד יותר לעומק על פיתוח Front End מהבסיס ועד הנושאים המתקדמים תשמחו לשמוע שבניתי קורס וידאו מקיף בנושא זה הכולל מעל 50 שיעורי וידאו והמון תרגול מעשי.
למידע נוסף והצטרפות לקורס בקרו בדף קורס Front End באתר.
 

לא משנה כמה אנחנו אוהבים את האונליין, יש כיף בללמוד יחד עם עוד אנשים: כשיש לך את מי לשתף בפיתרון המדליק שכתבת, כשיש את מי לשאול כשנתקעים, כשיש פידבק ממרצה וגם מחברים על העבודה שלך - פידבק שעוזר להשתפר.

מי שעוקב פה יודע שאני הרבה זמן מחפש את הנוסחא שתאפשר ללמוד יחד בכיף גם מחוץ לכיתה, ועכשיו עם הקורונה מסביב החיפוש הזה הפך הרבה יותר חשוב. בשביל זה פתחתי היום רישום לשני מסלולי לימוד חדשים שאני חושב שיכולים לעניין גם אתכם.

המסלולים מיועדים לאנשים שרוצים ללמוד עם עוד חברים, רוצים תוכנית לימודים מסודרת, שמחים להשקיע שעות בכתיבת קוד ובשיחה עליו אבל בינתיים לא מצאו את המסגרת המתאימה. אנשים שיודעים שההשקעה היא חשובה ושהתמדה היא המפתח להצלחה, אבל כל פעם שמתיישבים ללמוד או לתרגל נתקעים מהר ומתקשים למצוא את הכוחות להמשיך לריב עם התרגיל עד שיעבוד.

המסלול הראשון מיועד ללימוד React עבור מתכנתי ווב שיודעים כבר JavaScript. הוא יימשך שלושה שבועות במהלכם אנחנו נעבוד יחד כל יום לפי תוכנית עבודה מסודרת. פעמיים בשבוע נקיים מפגשי אונליין בהם תציגו את העבודות שלכם ותוכלו להעלות שאלות, ובשאר השבוע נתקשר דרך קבוצת צ'ט. המסלול מבוסס על תכני הוידאו והתרגילים של קורס React כאן באתר, והוא מתאים גם אם ראיתם כבר את הסרטים אבל לא פתרתם עדיין את כל התרגילים והפרויקטים.

המסלול השני מיועד ללימוד Python והוא יעבוד במתכונת דומה. גם הוא יימשך שלושה שבועות ויכלול עבודה יומית לפי תוכנית מסודרת, לימוד דרך סרטי הוידאו המוקלטים באתר, קבוצת צ'ט לתרגול ושאלות כל השבוע ומפגשי אונליין לשיתוף ידע והצגת העבודות שלכם כדי שתוכלו לקבל פידבק מחברים וממני.

שני המסלולים לא מיועדים למי שרוצה "ללמוד ריאקט תוך כדי שינה", אלא למי שרוצה לשבת ללמוד דרך התמודדות עם בעיות ובליווי מנחה וקבוצת חברים. אני חושב ששניהם יהיו מהנים מאוד. עכשיו לפרטים הטכניים:

מסלול בוטקמפ ללימוד ריאקט ייפתח בתאריך 14.06.2020 למשך שלושה שבועות. מפגשי העבודה יתקיימו בימי ראשון ורביעי בין השעות 9:00 ל-11:00 בבוקר בתאריכים: 14/06, 17/06, 21/06, 24/06, 28/06, 01/07. מחיר הקורס 970 ש"ח וזה כולל חודש מנוי לתקופה של הקורס (אם אתם כבר מנויים החודש הזה יתווסף לכם אוטומטית לתקופת המנוי). הצטרפות לבוטקמפ בקישור: https://www.tocode.co.il/quickjoin2?term=15.

מסלול בוטקמפ ללימוד פייתון יפתח בתאריך 14.06.2020 למשך שלושה שבועות. מפגשי העבודה יתקיימו בימי ראשון ורביעי בין השעות 13:00 ל-15:00 בצהריים בתאריכים: 14/06, 17/06, 21/06, 24/06, 28/06, 01/07. מחיר הקורס 970 ש"ח וזה כולל חודש מנוי לתקופה של הקורס (אם אתם כבר מנויים החודש מתווסף אוטומטית לתקופת המנוי). הצטרפות לבוטקמפ פייתון בקישור: https://www.tocode.co.il/quickjoin2?term=16.

מוזמנים לשלוח מייל או להשאיר הודעה באתר לכל שאלה.